Dia de la Pau 20-21

El dia 30 de gener de 2021, com cada any i malgrat la Covid,  hem tornat a celebrar el dia de la Pau a la nostra escola.

Ho vam celebrar el dia divendres dia 29. Durant la setmana els nens i nenes van fer un mural col·laboratiu tot enganxant desitjos d’amor, respecte, solidaritat… Tots junts formaven un colom de la pau. Cliqueu a la imatge per veure les fotos!

A la tarda, vam llegir un manifest al pati  a favor de la no-violència i cada curs va expressar els seus desitjos amb frases, poemes i cançons.

Finalment, tots els alumnes de l’escola van cantar junts una cançó relacionada amb la pau: “No dubtaria”.

Aquí teniu el vídeo:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *