Dia de la Pau 19-20

El dia 30 de gener de 2020, com cada any,  vam tornar a celebrar el dia de la Pau a la nostra escola.

Durant el matí els nens i nenes van fer un mural col·laboratiu amb la paraula Pau.

Tot seguit tot l’alumnat va sortir a repartir “caramels de la pau” a tots els vilatans d’Albesa.

A la tarda, es va llegir un manifest al pati  a favor de la no-violència i un poema que parlava dels desitjos pau al món.

Finalment, tots els alumnes de l’escola van cantar una cançó relacionada amb la pau; prèviament, els alumnes

de 6è n’havien fet una lectura que pretenia transmetre amb més força què significa viure en un món sense guerres ni violència.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *