Colònies Finca Prades 18-19

El 13, 14 i 15 maig de 2019, el alumnes de cicle mitjà i cicle superior de la nostra escola vam anar de colònies a la “Finca Prades”.

Després d’un viatge prou entretingut per arribar fins al poble de Prades, ens vam instal·lar  a la casa de colònies, situada en un entorn molt bonic i envoltats de boscos i natura.

Durant els tres dies que va durar l’estada, vam poder gaudir d’unes activitats d’allò més motivadores i d’uns monitors molt “enrotllats”.

Les estones de joc lliure, les menjades i les “aventures” a les habitacions també van ser d’allò més divertides. La veritat és que van ser unes colònies fantàstiques on el temps també ens va acompanyar.