Jocs d’aventura en anglès

brujolaUn dels trets característics de la nostra escola és el pati; poder gaudir cada dia d’un espai natural, envoltat d’arbres a l’escola és un luxe que hem d’aprofitar. D’aquest entorn idíl·lic és que va sorgir l’activitat de Jocs d’Aventura i, per aquest motiu, l’activitat es realitza a la zona del bosquet de l’escola.

Pretén implicar als alumnes al medi natural mitjançant joc i orientació, el treball en equip, jocs tradicionals i d’aventura; i a partir d’aquests, aprendre anglès.

L’objectiu és passar-ho bé, estar en contacte amb la natura, i treballar aspectes com la superació personal, i fomentar valors relacionats amb la intel·ligència emocional, com el lideratge, la confiança i les dinàmiques de grup.

Activitats extraescolars