Emocions

L’activitat d’Emocions la realitzen des del centre “Espai Triada” , i la duen a terme amb els i les alumnes des de 1r fins a 6è de primària.

A través del taller “EMOCIONA’T” proporcionen l’alumnat l’oportunitat de conèixer i reconèixer el llenguatge del seu propi cos, a través d’un treball continuat i progressiu, amb la combinació de diferents tècniques.

Mitjançant un enfocament de treball INNOVADOR que relaciona el seu estat físic i el seu estat emocional: un treball integral i terapèutic entre cos, cor i ment. UNA GRAN EINA DE PREVENCIÓ.

Facilitar que els nens gaudeixin durant el procés de conèixer com funciona el seu cos, com es senten i on es senten les emocions, per tal de poder-les aprendre a regular.

Recolzar el desenvolupament i benestar personal dels infants treballant el seu empoderament, descobrint les seves fortaleses, així com respectant la seva vulnerabilitat i la dels altres.

Proporcionar una tasca preventiva en les seves relacions personals reforçant el seu àmbit d’habilitats socials.

L’activitat combina diferents tècniques englobant tots els àmbits de desenvolupament. S’organitzarà en 3 blocs:

Treball corporal: exercicis de Ioga terapèutic, activitats de llenguatge corporal,, activitats de Mindfullnes (pràctica de l’atenció, respiració, relaxació), reeducació postural, etc.
Treball musical: Dinàmiques de musicoterapia.
Treball creatiu: Dinàmiques d’arteràpia.