Petit comiat a la Dolors

La Dolors, després de 22 cursos a l’escola i més de 40 anys dedicats a la docència,  es jubila i comença una nova etapa. Ahir ens vam acomiadar d’ella, amb distància però amb l’escalf de l’agraïment a la mestra i companya.  Ha estat per a nosaltres un plaer compartir aquests anys amb tu. Gràcies Dolors, per les fotos, pels moments, pel teu treball, la teva amistat i pel teu amor a l’escola.

1. Antonieta Ciutat

Camina que caminar és fer passos sempre endavant, amb l’esperit ferm, i encara que ens envelleix a tots fa néixer l’afany de voler viure’n molts més.
    Viu aquesta nova etapa sense mirar el rellotge, que el temps ja corre tot sol.
    Viu cada noment plenament i no deixis mai de somriure, de donar consells i d’explicar les teves anècdotes que molts recordarem!
    Gaudeix molt Dolors!!!