La preinscripció escolar a l’educació infantil (3-6 anys)

MATRÍCULA

Del dilluns dia 14 de juny al divendres dia 18 de juny, ambdós inclosos. De 9:00 a 13:30h amb cita prèvia (973225013 o escolaalbacorbins@gmail.com)

Documentació a aportar:

• Fotocòpia DNI pare
  • Fotocòpia DNI mare
  • Fotocòpia DNI alumne/a si en té
  • Fotocòpia llibre de família
  • Fotocòpia del carnet de les vacunes
  • Fotocòpia de la targeta de la seguretat social o MUFACE/ de l’alumne/a
  • 1 Foto mida carnet de l’alumne/a

Després del sorteig, s’ha elaborat la llista de sol·licituds per a l’assignació de places. En primer lloc es té en compte l’alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

Barem ordenat

El número de desempat per a la preinscripció 2021/2022 ha estat el: 69.448

Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària 2021/2022
Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021

Barem definitiu amb núm.desempat

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Aquí teniu la llista de sol·licituds amb els barems provisionals. En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

Barem provisional

Et guiem pas a pas durant tot el procés de preinscripció, perquè entenguis com funciona el sistema d’assignació de plaça als infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització en un centre educatiu determinat. De manera general, per a aquest any, són els nens i nenes que fan els 3 anys durant el 2021. És el cas del teu fill o filla? Doncs comencem…

• Aquest any la sol·licitud de preinscripció l’has d’emplenar i presentar en línia. Pots fer-ho des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet. En el vídeo t’expliquem com ho has de fer!

Per ajudar-te hem creat aquestes píndoles múltimedia, amb vídeos i podcasts que et serviran per aclarir dubtes en els moments clau del procés. (clica aquí)

Coneix el calendari i els terminis (clica aquí)