CELEBREM LES FESTES A EDUCACIÓ INFANTIL

Avui, 18 de desembre, hem celebrat les festes a Educació Infantil.

Aquest matí quan hem arribat a l’escola, hem vist que no hi havia el tió al seu lloc i que s’havia mogut! Hem seguit el seu rastre i ens l’hem trobat al restaurant preparat per cagar!

Hem anat baixant per grups bombolla: els Pjmasks i les bomberes i els bombers d’EI3; els taurons, les papallones i els esquirols d’EI4; el circ, les superheroïnes i els superherois i els dinosaures d’EI5.

Hem cantat moltes cançons i hem picat ben fort i ens ha cagat una plastilina i un paraigües de xocolata per cadascú. A les senyos també els ha cagat una mascareta i caramels per la gola!

A més a més, durant el matí hem mirat la cantada de nadales de tots els grups de l’escola i ens hem fet una foto al photocall del gimnàs!

Ens ho hem passat superbé!

Mireu, mireu!!