A EI-5 FEM UN TALLER DE ROBÒTICA!!!

El 19 i 20 de març el Xavi, la Mònica i l’Eloi de la classe dels gats ens  van venir a fer unes activitats engrescadores sobre les noves tecnologies als nens i nenes d’EI 5.

Vam poder observar, manipular, experimentar, aprendre i gaudir fen activitats amb robots, tabletes, mòbils i ulleres 3D.

Activitats realitzades:

  • Aplicació Chromville, (és una app educativa basada en la realitat augmentada, que fomenta la creativitat, l’expressió i la diversió). A partir d’uns dibuixos que ja havien pintat anteriorment, els nens/es han pogut observar amb cares d’entusiasme i  de sorpresa, com les seves creacions a traves de les tabletes i mòbils es projectaven els dibuixos en realitat augmentada.
  • Robots programables, seguts hem rotllana molt interessats, ens han explicat com es desplaçaven els robots, un seguint  el circuit marcat al terra i l’altre lliurement que quan davant seu detectava un obstacle,  retrocedia una mica i canviava de direcció.
  • Ulleres 3D, amb els mòbils i uns vídeos adequats, els hem posat a dins de les ulleres 3D les quals disposen d’uns lents que amplien l’angle de la visió, creant la sensació d’estar dins d’una escena,  augmentant  la sensació de realitat.

Hem compartit les ulleres i hem pogut viure l’experiència observant diferents paisatges amb elefants, tortugues . . .

     Comentaris del nens: “Ala que xulo”   “Que guai”  “ Que bonic”  “Jo també en vull un” . . .

Per acabar l’Eloi ha repartir a cada nen una xapa on i deia: QUAL ES TU SUPERPODER? Perquè cadascú intenti, experimenti i creí amb  les habilitats que tenim.

Moltes gràcies!!!  Xavi, Mònica, Eloi, per compartir entre els nens i nenes una estona on  hem après i gaudit molt amb les noves tecnologies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>