I4 – El gat Gromec

El passat dimecres, els alumnes d’I4 van visitar la Ciutadella de Roses per participar en l’activitat “El Gat Gromec”.
Aquesta experiència va permetre als infants explorar la història i cultura de Roses d’una manera divertida i educativa.
Les nenes i nens van seguir les pistes deixades pel Gat Gromec, un personatge màgic que els va guiar per diferents parts de la fortalesa.
Els alumnes van descobrir antics edificis, restes arqueològiques i aprendre sobre la vida en aquesta històrica fortificació.
A través de jocs i enigmes, els nens van treballar en equip per ajudar al Gat Gromec a trobar els seus amics.
Aquesta activitat no només va ser emocionant, sinó que també va fomentar la col·laboració i la curiositat dels alumnes, fent de la visita una experiència inoblidable.

FOTOS