Ens agrada sortir a descobrir el món!

“Digues-m’ho i ho oblido, ensenya-m’ho i ho recordo, involucra-m’hi i ho aprenc.”

Sota aquesta premisa de Benjamin Franklin, a l’escola donem importància a les sortides i colònies escolars.

• Són un aprenentatge vivencial, a través del qual els infants toquen, senten, oloren i viuen la naturalesa, les obres d’art o bé el barri.
  • Permeten un desenvolupament global dels infants ja que integren coneixements diversificats.
  • Ajuden a la socialització dels infants, a la cohesió de grup i milloren la convivència.

Fem una sortida de tot el dia 1 vegada al trimestre i al final de curs curs anem de colònies 3 dies i 2 nits (des de P3 a 5è). Ela alumnes de 6è marxen de viatge de final de curs una setmana.

També fem sortides més curtes, només de matí o de tarda, que ens ajuden a conèixer l’entorn més proper del nostre poble: biblioteca Can Butjosa, activitats a l’escola de la natura, audicions a l’escola de música, al teatre Can Rajoler…

Avui volem recordar algunes de les sortides que hem pogut realitzar al llarg d’aquest curs amb la il·lusió que hi tornarem a sortir!

Sortida al bosc amb P3

Sortida l’olivera amb P4 i P5

Sortida al Cim d’Àligues amb Cicle Inicial

Sortida a les Coves del Toll amb Cicle Mitjà