RECOMANACIONS I PROPOSTES D’ACTIVITATS PER FER A CASA

LA BANDA DEL VEÏNAT

CORREUS ELECTRÒNICS MESTRES P-3, P-4 I P-5

Benvolgudes famílies d’educació infantil,

Si ho desitgeu, us podeu posar en contacte amb els tutors dels vostres fills a través del seu correu electrònic personal. Per saber la seva adreça només heu de clicar a la foto del curs del vostre fill i copiar l’adreça.

Podeu utilitzar aquest correu electrònic per enviar les activitats que esteu fent a casa amb els vostres fills (fotos, vídeos…) o preguntar qualsevol inquietud relacionada amb els vostres fills i l’escola.

Esperem que tots i totes us trobeu bé i desitgem poder-nos retrobar a l’escola el més aviat possible.

Recursos educatius per aprendre des de casa

Per poder aprofitar aquests dies de quarantena des de casa, us proposem tres pàgines web on podreu trobar un munt d’activitats interessants per combatre l’avorriment. Hi ha activitats per a educació infantil i educació primària.

Esperem que us sigui útil!

TOT ANIRÀ BÉ!

Aprendre des de casa -Nati Bergadà-

Edu365.cat

Recursos digitals per ensenyar, aprendre i treballar

JClic

Editorial Teide

Activitats de Matemàtiques 6è

Innovamat

Anglès365

Learning Chocolate (English)

Koalatext (English)

Entrega de targetes moneder -Beca Menjador-

Bon dia famílies,
Ens acaba de comunicar l’Ajuntament de Salt que AVUI (26/03) i DEMÀ (27/03) es realitzarà el repartiment de les targetes moneder (beca menjador) a aquells alumnes que disposen de beca menjador.
El repartiment es farà en diferents torns amb el següent horari: 2 torns: Matí de… Llegeix més»

S’allarga el període de confinament

Benvolgudes famílies,

Tal i com ja han anunciat els mitjans de comunicació, el període de confinament s’allarga fins al dia 11 d’abril.

A través de les xarxes socials de l’escola us anirem actualitzant els webs que podeu utilitzar per continuar treballant des de casa.

Esperem que tots estigueu bé i esperem retrobar-nos ben aviat!

TOT ANIRÀ BÉ!

Ajornament de la Preinscripció escolar

​​​​​​​El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Us anirem informant a mesura que tinguem novetats.

Concert de la Banda – Anul·lat

Ateses les mesures preses arran de les restriccions del coronavirus, queda anul·lat el concert de la Banda del Veïnat que s’havia de fer el proper dissabte 28 de març a l’Espai Marfà de Girona.

Comunicat oficial -Coronavirus-

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de suspendre l’activitat lectiva de tots els centres educatius de Catalunya des del divendres 13 de març al divendres 27 de març de 2020 (ambdós inclosos).

Us mantindrem informats de qualsevol novetat a través de les xaxes socials del centre.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració en aquesta situació excepcional.

Equip directiu

Carnaval a l’escola

Fa uns dies a la nostra escola, va venir el Rei Carnestoltes i amb ell va arribar la festa, la gresca i la disbauxa. Que divertida que va ser la setmana següent seguint les seves consignes!!… Llegeix més»

Taller de menjadora d’ocells

El 8 de novembre vam fer un taller sobre els ocells. Mentre un grup construïa una menjadora d’ocells per a l’hivern, uns altres pintaven diferents tipus d’ocells,  jugaven al memory, buscaven les diferències entre dos dibuixos…
Per veure les fotos, cliqueu a sobre de la… Llegeix més»

Taller de sabó a 4t

Aquest mes de febrer la classe de 4t hem fet un taller de sabó de glicerina. Els materials que hem utilitzat són: glicerina, pigments de colors, aroma de xupa-xup i alcohol. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt. Ens hem emportat a… Llegeix més»

LLUM I COLOR

Els alumnes de 6è hem fet una sortida al Caixa Fòrum de Girona per realitzar un taller de “LLUM I COLOR”.
Hem après molt, com que la llum viatja a 300.000km/sg o que els colors primaris de la llum són verd, blau i vermell,… També… Llegeix més»

AMBIENTS CICLE INICIAL

Aquest curs els de Cicle Inicial continuem amb el treball d’ambients iniciat a Educació Infantil.Tenim tres ambients: El de “Joc simbòlic”, “Experimentació” i “Construcció”.… Llegeix més»