RECOMANACIONS I PROPOSTES D’ACTIVITATS PER FER A CASA

CICLE SUPERIOR
LA BANDA DEL VEÏNAT

20è Cros Vila de Salt

Aquest dijous 4 de Febrer, els nois i noies de 6è hem participat al 20è Cros Vila de Salt al Pla dels Socs.

Gràcies per l’organització!

*Feu clic a la foto

Denip 2021

El divendres 29 de gener, hem celebrat el dia escolar de la no violència i la Pau.

Durant tot la setmana, cada classe ha anat preparant la cançó “Imagine” de John Lennon, per commemorar els 40 anys de la seva mort. A més cada grup ha fet un dibuix d’un símbol de la Pau i entre tots hem construït una gran mandala al centre de la pista.

*Feu clic a sobre de cada imatge per veure el vídeo.

Sorteig panera de Nadal

Benvolgudes famílies,

Avui ha tingut lloc a l’escola el sorteig de la panera de Nadal preparada per l’AMPA.

El número premiat ha estat l’11

Si vols veure el vídeo del sorteig, clica al següent enllaç: Sorteig Nadal

Enhorabona al guanyador!! 🎉🎉

La festa de la Castanyada!

Dimecres 27 d’octubre, a l’escola del VeÏnat vam fer LA FESTA DE  LA CASTANYADA! Va ser una mica diferent que els altres anys, ja que cada classe només va poder menjar i ballar amb el seu “grup bombolla”.

A primera hora el matí, vam  fer i decorar la paperina cadascú a la seva classe, després  els nens/es de primària van sortir a la pista i van fer rotllanes per grups ben separats els uns dels altres. Els nens i nenes d’infantil van fer el mateix però al seu pati.

Tots plegats vam ballar la cançó de ¨La Castanyera¨ i ¨La Rumba de les Castanyes¨.

Després vam repartir les castanyes i a menjar……. Eren boníssimes!!! I vam beure el sucs de fruites que ens va donar l’AMPA de l’escola.

Per acabar la festa cada grup va fer jocs de rotllana; Caus i conills, la sabateta, el telèfon, la bomba,…..

Malgrat les restriccions per la COVID, va ser una gran castanyada!!!

Cliqueu a la foto per veure més.

Fem un mural

Clica aquí si vols veure les fotos.

Tenim nous instruments per la banda del Veïnat!

Avui, en Jim McCullough ens ha deixat en préstec una trompeta i una corneta perquè la Banda del Veïnat soni encara més bé. Amant de la música, com l’escola, vol que la música ressoni pels carrers i places de Salt. Gràcies Jim!

Inscripcions a les activitats extraescolars Juguem?

Hola famílies,
Del 17 al 25 de setembre podeu fer la preinscripció a les activitats extraescolars Juguem? Aquest curs s’haurà de fer de manera telemàtica (online) i, de manera excepcional, es podrà anar al Mas Mota o al Local de barri d’Àngel Guimerà de les… Llegeix més»

No ens desdibuixeu

Avui 5 de juny és el dia Mundial del Medi Ambient. La nostra escola participa a DONA LA NOTA, encara hi som a temps. Una iniciativa que pretén que els nens i nenes dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental.

Aquí veureu el granet de sorra que heu posat,cliqueu a la imatge i veureu les vostres creacions. Moltes gràcies!!