Festival de Nadal

Aquí podeu veure les actuacions que l’alumnat de l’escola ens va oferir durant el Festival de Nadal d’enguany.

Va ser un dia emotiu, ple de música, cançons i ball!

Aprofitem per desitjar-vos molt Bon Nadal a tothom! 🌟💫

CELEBREM LA CASTANYADA

El dijous 26 d’octubre tota l’escola va celebrar la castanyada. A primera hora vam decorar i fer les paperines a l’aula. Un cop acabades vam anar al pati a ballar les danses que cada curs havia preparat i a menjar les castanyes que l’alumnat de 6è va repartir. Abans d’anar a casa qui va voler va poder ballar al so de la música. Ens ho vam passar molt bé!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

Aprenem entre mares

T’agradaria participar en un grup de mares de l’escola Veïnat?
En aquest grup compartim, ens cuidem, i ajudem a conèixer les emocions dels nostres fills.

El teu fill s’enfada per tot? Et costa posar límits? No saps com fer-ho perquè et faci cas? Doncs apunta’t!

Dilluns de 8’30h… Llegeix més»

LES MARES APRENEN CATALÀ A L’ESCOLA

Vols aprendre català? A l’escola Veïnat impartim 2 tallers de català per a les mares: PARLEM 1 nivell bàsic d’alfabetització i el PARLEM 2, curs més avança’t per les mares que volen continuar millorant la llengua i guanyar fluïdesa en la parla.
US ANIMEU APUNTAR-VOS?  Aprendre català… Llegeix més»

Final de curs 2022/2023

El dimecres 21 de juny vam fer la cloenda del curs amb un festival amb tot l’alumnat de l’escola a “El Canal”. Va ser un matí molt emotiu en el qual vam poder dir adéu als nois i noies de sisè. Us deixem amb l’enllaç… Llegeix més»

Curs d’acollida per a dones migrades

L’Escola Veïnat ha estat un dels quatre centres on s’ha impartit el Curs d’Acollida per a Dones del Departament d’Igualtat i Feminisme. Una tretzena de mares, tant del mateix centre com de l’institut Vallvera, han assistit al curs d’octubre a juny per rebre aquesta formació.
L’acte de… Llegeix més»

APRENEM CATALÀ A L’ESCOLA

Les mares que han assistit durant aquest curs al taller “Parlem” han recollit el diploma de reconeixement per l’esforç i la constància.

Han vist que saber el català és molt important per el seu dia a dia i, sobretot, per poder ajudar als seus fills i està més adaptades a la dinàmica de l’escola. Si a tu també t’agradaria participar-hi, apunta’t durant el mes de setembre!

Bon estiu!!!

INSCRIPCIONS MENJADOR curs 23/24

El termini d’inscripció al servei de menjador  serà del 12 al 16 de juny de 2023.

La inscripció al Menjador Escolar és un tràmit indispensable per a poder fer ús del servei de Menjador Escolar en Modalitat FIXA, i s’haurà de tramitar o renovar cada curs escolar a través de la web comarcal www.girones.cat
Els alumnes sol·licitants d’Ajut Individual de Menjador escolar NO han de fer inscripció al servei de menjador, atès al presentar la sol·licitud s’autoritza l’ús de les dades per la inscripció al servei de menjador escolar de l’alumnat per a qui es sol·licita l’ajut, sota el compromís d’acceptar la Normativa i Pla de funcionament del menjador escolar vigent pel curs 2023-2024 i mantenir la FITXA DE CREDITORS (dades bancàries) actualitzada, si s’escau. En tot cas, si que serà requisit indispensable aportar la Fitxa de Creditor (dades bancàries) quan vulguin fer ús del servei de menjador escolar abans de l’atorgament de l’ajut de menjador.
El termini d’ inscripció s’establirà entre l’ 12 i el 16 de juny de 2023
Atenció telefònica de 9 a 14h al telèfon 972 213 262

Participació a la First Lego League

El dissabte 4 de febrer una representació dels alumnes de sisè van participar a la First Lego League a la Universitat Politècnica de Girona. Tot i que els nervis feien males passades, van fer una gran exposició del projecte d’innovació i del joc del robot. Gràcies al companyerisme que van demostrar i el saber fer van rebre un premi. El Premi als Valors First – First Lego Lague – Girona. Les cares de felicitat ho deien tot! Va ser una gran recompensa a l’esforç.

Per veure fotos i vídeos de l’acte clica a la foto:

Premi FLL

Celebrem el Denip

El passat 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau. Durant la setmana prèvia, cada classe va escriure missatges relacionats amb la Pau. Aquests missatges els vam escriure en uns núvols. El dia de la celebració cada classe va penjar els núvols que havia fet a l’arbre dels desitjos. També vam aprofitar per llegir alguns dels missatges. Finalment, vam ballar tots junts la cançó “Volem la Pau” de Dani Miquel.

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotografies de la celebració.

Festival de Nadal

Ahir vam celebrar el Festival de Nadal de l’escola al Canal de Salt on van assistir totes les famílies. La celebració va ser ben lluïda! Us deixem amb les fotos, els vídeos i una petita sorpresa on podreu veure els infants treballant.

Aprofitem per desitjar-vos unes molt Bones Festes de Nadal!

Castanyada 2022

El dijous 27 d’octubre, tots els alumnes vam celebrar la Castanyada de manera conjunta al pati de l’escola. Cada classe va ballar una dansa de la tardor i tot seguit, els alumnes de sisè, disfressats de castanyers i castanyeres, van repartir les castanyes.  Vam gaudir moltíssim!!!

Cliqueu a la imatge per veure més fotos.