Fem VINCLES 0-18

Des del curs 2016-2017 les escoles bressol, escoles d’educació infantil i primària i els instituts del poble s’uneixen cada any per treballar conjuntament sobre algun tema dins el projecte Fem vincles 0-18.

Des de l’inici d’aquesta iniciativa hem anat desenvolupant diferents projectes:

Curs 16-17: Projecte “ELS INFANTS I EL POBLE”. Creació conjunta d’un llibre gegant sobre com veuen els infants el poble. Cada escola que participava oferia un taller diferents als infants que van venir. Després el llibre va estar exposat a la biblioteca durant unes setmanes.

Curs 17-18: Projecte “ELS NOSTRES ARBRES”. Cada centre apadrina un arbre proper a l’escola i treballa els arbres del pati. L’alumnat va poder emplenar fitxes de les característiques d’aquests. La nostra escola va convocar a les àvies que sabien fer ganxet perquè ens fessin el guarniment.

Curs 18-19: Projecte “LA IGUALTAT DE GÈNERE”. Elaboració de diversos contes, creats per l’alumnat, on es defensa la igualtat.