JORNADES ESPORTIVES 2015

jornades esportives 002 jornades esportives 009

JORNADES ESPORTIVES 2015

Els alumnes de Cicle Superior estan preparant unes jornades esportives per la resta de l’escola.

Els de 6è les preparen pels nens/es de P3, P4 , P5 i 4t i 5è i els alumnes de 5è, les preparen pels alumnes de 1r, 2n i 3r.  Es faran els dies 14, 20 i 21 de maig.

Han tingut molta feina decidint les activitats que faran, decorant el gimnàs, preparant les medalles de participació per tots els nens/es ….etc. però tenen moltes ganes de fer-ho!

Els nens/es d’Ed. Infantil faran les següents activitats: ball, joc de les cadires, relleus per equips, carreres en patinet i joc de punteria.

Els alumnes de CI i 3r faran: bàsquet, futbol, handbol, relleus i ball.

Els alumnes de 4t i Cicle Superior faran: ball, salt d’alçada, jocs de corda, futbol sense pilota i el joc de matar.

Cada classe s’ha organitzat de la següent manera: 3 alumnes per dirigir l’ activitat, 5 alumnes faran d’acompanyants als diferents grups que participen i 3 alumnes seran els responsables de marcar els canvis d’activitat i fer fotos durant la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *