VISITA A LA BIBLIOTECA P3B

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dilluns 16 de novembre els nens i nenes de P3B vam anar a la biblioteca de l’escola a escoltar com la Sónia ens explicava un conte molt i molt xulo! En JAN I LES BOTES NOVES!

La Sónia ens ha explicat com d’important és estar tranquils i no fer sorolls ni crits en aquesta sala. Si ho féssim, passaria una cosa terrible!!!! Les lletres i dibuixos dels llibres desapareixerien. Nosaltres ens vam portar molt bé i per això ens van posar un gomet màgic de premi!

Ja tenim ganes de tornar-hi!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *