SORTIDA AL CIM DE LES ÀLIGUES 3r

Bona tarda famílies,

Ahir dimecres 5 de maig de 2021, tercer vam anar d’excursió al Cim d’Àligues! Va ser una sortida molt interessant, vam aprendre un munt sobre les aus rapinyaires i carronyaires.

Quan vam arribar vam esmorzar i en acabar, ens van fer una visita guiada explicant-nos les diferències existents entre les aus. Primer ens van preguntar quines característiques sabíem, i com que durant el primer trimestre vam estar treballant els animals vertebrats, vam saber contestar molt bé.

Seguidament, ens van explicar que allà tenien aus rapinyaires caçadores diürnes, com el falcó pelegrí i l’àliga daurada i les nocturnes, com el gran Duc, l’ Òliba i el Gamarús i, les carronyaires que mengen animals morts, com el Voltor comú. També vam fer un itinerari pel bosc on els monitors i monitores ens van ensenyar a fer d’exploradors i exploradores, i entre d’altres coses vam descobrir què són les egagròpiles.

Després vam presenciar l’exhibició de vol que va durar 45 minuts i va ser molt espectacular! Volaven tan a prop que a més d’un/a ens va tocar. En acabar, vam dinar i tot seguit, vam participar en una gimcana per demostrar amb un joc de pistes tot el que havíem après.

Ens ho vam passar d’allò més bé! Si voleu veure un recull d’imatges del dia cliqueu sobre la imatge.