Padrins/es Lectors/es 6èA i 1rB

Benvolgudes famílies,

Els/les alumnes de 6èA i 1rB ja han començat el projecte de Padrins Lectors. El projecte consisteix en compartir mitja hora a la setmana per ajudar als petits/es en la lectura. Tant grans com petits, estan molt contents amb la iniciativa. A part de l’aprenentatge de la lectura, es tracta d’una activitat per fomentar l’empatia entre l’alumnat i la relació i la comunicació entre grans i petits. A més, aquesta activitat fomenta uns valors que considerem molt importants com ara el respecte i la responsabilitat. Les sessions es duran a terme cada dimarts de 12 a 12.30.

Durant el primer dia, dimarts passat, els/les nens/es de 6è van anar a conèixer als seus fillols/es a 1r, van signar plegats un contracte d’apadrinament i finalment van fer un “pica pica” per celebrar l’inici del projecte.

Durant el segon dia, aquest dimarts, es va iniciar oficialment l’activitat: l’alumnat de 6è va anar a buscar als petits/es, van agafar els llibres que havien preparat els/les alumnes de 1r i van començar a llegir junts/es.

Estem segures que aquesta activitat agradarà molt tant a a grans com a petits/es.

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç.