GIMCANA DE CODIS QR 5è- maig 2019

Hola!

Aquest més de maig els i les alumnes de 5è hem creat molts codis QR, realitzant activitats interdisciplinars i fent-nos qüestions sobre diverses àrees i temàtiques generals.

I per què no aprendre tot jugant? Així ho hem fet! Hem instal·lat els diversos codis QR per tota l’escola, i amb el suport dels plànols del centre i de tauletes els hem localitzat i desxifrat, tot fent-ne els problemes plantejats. Ha estat una gran experiència! Posteriorment també hem fet l’anàlisi de les dades obtingudes, realitzant taules de dades i els gràfics corresponents.

Per veure les fotos cliqueu l’enllaç