COOPERATIVES DE 5è

El passat dijous les cooperatives de 5è, Tuttiflash i Artishop, vam fer la venda dels nostres productes al mercat ambulant  a Vilassar de Mar.

El resultat va ser molt positiu i vam vendre tota la producció. Ens ho vam passar molt bé i vam  coincidir amb les cooperatives de l’escola del Mar i la Presentació.

Volem agrair la col·laboració de les famílies, que ens han acompanyat en la realització d’aquest projecte.

Les O.N.G que vam escollir a principi de curs, Metges sense Fronteres i Xuklis rebran el nostre donatiu en breu.

Les tutores estem molt orgulloses de la feina realitzada pels nostres alumnes i valorem molt la seva participació en aquest projecte.

fotos