CONCURS TÍSNER 5è

Aquest any els nens i nenes de 5è hem tingut el plaer de participar al concurs Tísner.
L’objectiu del Concurs Tísner és la de creació de jocs en llengua catalana, i va adreçat als/les alumnes de Cicle Superior de totes les escoles dels territoris de parla catalana. Amb aquest concurs es busca que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc.
Hem gaudit i hem après molt confeccionant jocs amb els nostres grups cooperatius. Us adjuntem una presentació dels jocs escollits per representar la nostra escola. S’ha de dir però, que ha estat una elecció molt complicada, ja que els resultats de tots els grups han estat espectaculars. Felicitats per la feina feta!