CANTÀNIA 6è

CANTÀNIA 6è 2021-22

Aquest any els alumnes de 6è participarem de la  CANTÀNIA “CLARA, L’ART PER DINS” que organitza l’Auditori de Barcelona, i nosaltres actuarem el 30 DE MAIG del 2022 a les 11.30h. del matí.

Cantània és una activitat amb diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat a l’ aula i el concert final interpretat per l’alumnat  on participen escoles de tot Catalunya.

Treballem una cantata de nova creació al llarg de tot l’any i finalment, la interpretem amb altres 800 nens i nenes a l’escenari, una orquestra en directe,(Depenent de les restriccions Covid del PROSICAT, en la data del concert)

És un acte que, per les seves característiques globals, es converteix en una vivència musical important i inoblidable per a tots.

Els vostres fills/es ja la tenen i se l’han d´aprendre per 30 de maig!

Composició
Josep Maria Guix

Poemes
Jordi Llavina
Dramatúrgia
Marc Donat
Direcció musical
Elisenda CarrascoOriol CastanyerMontserrat Meneses
Direcció escènica
Adrià AubertMarta GilCristina Martí
Coordinació musical
Josep Prats

SINOPSI-CLARA L’ART PER DINS-

Després de passar quinze dies a casa la seva àvia Blanca —dues setmanes fantàstiques en què s’ho han passat la mar de bé fent tota mena de coses—, la Clara espera avorrida que la seva mare la vingui a buscar. Però abans, totes dues tindran temps de viure una altra peripècia. A les golfes l’àvia Blanca hi té guardat un marc enorme sense cap quadre, i proposa a la seva neta que travessin el marc… D’aquesta manera, la Clara i la Blanca començaran una última aventura, aquesta vegada dins de les obres d’art, un món màgic i meravellós on s’alteren les distàncies i el temps corre a una altra velocitat.

Podeu venir a veure als vostres infants quan sigui EL GRAN DIA!!!

Esteu molt atents perquè anirem informant de tot això i molt més!

Perquè us feu a la idea, mireu aquest vídeo