Comissió Comunicació

La intenció de la comissió és fer que tota la informació que es genera des de l’AFA i tot el treball que es fa des de les diferents comissions arribi a tota la comunitat educativa del Turó. La comunicació és vital, i la bona comunicació, imprescindible.

La via principal per aconseguir-ho és la pàgina web que compartim amb l’escola i que durant el curs 2017/18 renovarem completament.

Portada antiga Portada actual

L’altre element de comunicació que recuperem són les perdudes Notificacions que permetran establir una comunicació fluïda amb les famílies, de forma general però també de forma específica per classes, grups d’activitats extraescolars, etc.

I tot això no tendria sentit en l’any que vivim si no ho passéssim a través de les Xarxes socials que ens permeten estar al dia de totes aquestes activitats i notícies.

La tasca principal és el manteniment de la pàgina web, tan pel que fa als aspectes informàtics, com pel que fa al contingut informatiu de la mateixa.
Actualment aquesta comissió la formem en Sebas Garrós, en Sergi Rodón, en Roi Ventura, l’Agustí Moll, la Montse Pla i l’Àlex Solà. Us podeu posar en contacte amb ells a través del correu de l’ampa (ampa@turodelcargol.org) o bé a través de comunicacioturo@gmail.com