Comissió de Temps de Migdia

La Comissió del Temps del Migdia es va crear per agilitzar i enriquir la gestió del temps que els nostres fills i les nostres filles passen al migdia a l’escola, fora de l’horari acadèmic.

Partint de l’objectiu global del temps de migdia, que és promoure els hàbits d’higiene, convivencials i alimentaris en els nens i nenes que utilitzen el servei de menjador escolar, l’objectiu principal de la Comissió és fer el seguiment de la gestió del menjador i les activitats realitzades abans o després de dinar.

A partir del curs 2021/2022 col.laborem amb les dues cooperatives Doble Via (servei de menjador) i L’Esguard (servei de monitoratge) que duen a terme el projecte “MenjaSa“.

Juntes treballem per consolidar dia a dia un menjador sostenible i ecològic amb aliments de temporada, de proximitat i provinents de l’agricultura ecològica i també perquè les criatures gaudeixin d´una alimentació sana, responsable i equilibrada.

Apostem per un projecte educatiu que té com a eixos centrals l’autonomia, l’atenció a la diversitat, la diversificació del joc i el lleure, la gestió de les emocions i dels conflictes, i el respecte i la cura del medi ambient.

La Comissió del Temps del Migdia és una comissió mixta formada per representants de les famílies, la cap de cuina, la coordinadora del temps del migdia, representants de les dues cooperatives i de l’equip directiu.

Podeu contactar amb nosaltres a través del correu ampa@turodelcargol.org