Informació sobre el Cros de Sant Cugat

Benvolguts i benvolgudes famílies,
Un any més ja tenim aquí el Cros Ciutat de Sant Cugat, en aquest cas amb la setzena edició, que es celebrarà el proper 16 de novembre.

Any rere any, l’escola us facilita el procés tant d’inscripció com l’acompanyament abans i durant la cursa als nens i nenes. És per això que us volem fer arribar les pautes d’aquests procés:

• Properament rebreu a casa els tríptics d’inscripció. La data límit d’inscripció es dimarts dia 11 de novembre.
  • La butlleta d’inscripció la podeu dipositar a l’urna situada a la consergeria de l’escola.
  • Els pitralls els entregarem als nens i nenes el dia 13 o 14 de novembre.
  • Dijous 13 de novembre, de 16.30h a 17.00h, repartirem davant secretaria samarretes taronges del Turó per als que no en tinguin. Aquestes samarretes seran d’ús exclusiu per la cursa, ja que a partir de dilluns dia 17 les haureu de retornar.
  • El dia de la cursa, quedarem 30min abans de l’inici de cada una d’elles a la zona habilitada per al Turó de Can Mates, per recollir xips i poder escalfar tots junts.
  • Recordeu que els pares i mares també podeu participar-hi. Podeu dipositar la butlleta a l’urna de l’escola.

Atentament, Josep Díaz