PROJECTE CROWDFUNDING. FEM COMPOST A L’HORT DE L’ESCOLA

Som els alumnes de 5è de l’escola Turó de Can Mates, de Sant Cugat del Vallès. Des de que vam arribar a l’escola sempre hem pogut treballar a l’hort ecològic escolar. Aquest curs hem iniciat un projecte per conèixer tot el procés del compostatge. Estem investigant les diferents possibilitats que hi ha a l’escola per generar el nostre propi compost i utilitzar-lo després a l’hort. Ja fa molts anys que fem compost, però en volem fer molta més quantitat, ja que sabem que és un molt bon adob per a les plantes de l’hort i perquè és una bona opció per reciclar un residu que generem a l’escola.
Volem tenir un ampli sistema de compostadors a l’hort per aconseguir compost a partir d’una bona part de les restes orgàniques que generem a l’escola (hort, menjador i cuina).
Hem investigat diferents formes per finançar els materials que necessitem i ens hem embarcat en aquest projecte de mecenatge a través de la plataforma de croowdfunding “huertoseducativos.org”.
Ens podeu ajudar a aconseguir el nostre objectiu entrant a la plataforma i coneixent aquest projecte.

Ajuda’ns a aconseguir el màxim d’aportacions, col·laboracions i possibles patrocinadors, comunicant el projecte.
I si voleu, ens podeu fer una visita i us explicarem en directe el projecte, com va sorgir, quin treball hem anat fent, què estem aprenent i en quin moment estem.
Us deixem també un mail de contacte per a qualsevol dubte: hortturo@gmail.com
Moltes gràcies.