Dia de portes obertes, Pou d’Art

Pou dArt

Benvolgudes famílies!

Ja fa anys que Pou d’Art s’encarrega de les activitats artístiques extraescolars de la vostra escola, i potser hi ha pares i mares de l’escola que encara no ens coneixeu.
Es per això que us proposem un dia de portes obertes, on pares i mares amb els possibles alumnes del curs vinent a la nostra activitat extraescolar, vingueu a passar una estona creativa amb nosaltres.

Dimecres 27 de maig a les 17h.
Adreçat a alumnes de P4 a 2n
Ens trobarem a l’entrada principal de l’escola i des d’allà pujarem junts al taller de plàstica.
L’activitat tindrà una durada aproximada d’una hora. Cal portar una bata per no embrutar-se.

Confirmeu la vostra assistència a secretaria o al servei de Bon dia.
Hi ha places limitades.!! Us hi esperem!!

Moltes gràcies
Coordinació extraescolars

Plàstica.pdf

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *