Projecte Expressart de creativitat i art contemporani (MACBA)

Expressart està concebut com un dispositiu capaç d’activar aprenentatges diversos, des d’una perspectiva competencial i interdisciplinària, Expressart pren com a punt de partida l’art contemporani i, més concretament, una selecció d’artistes i obres que formen part de la Col·lecció MACBA. En el transcurs de les sessions s’abordaran algunes idees clau sobre l’art contemporani i es proporcionarà informació sobre les obres i els artistes inclosos en el projecte, amb la intenció de facilitar el desenvolupament de competències lingüístiques, artístiques, creatives… a l’aula que garanteixin el sentiment d’èxit de tots els nois i noies que hi participin. Es vol fer conscients als alumnes de l’enorme potencial creatiu i expressiu que tenen totes les persones utilitzant el llenguatge plàstic i artístic amb llibertat, amb la intenció de compartir idees, sentiments i emocions.
La millor manera de potenciar la creativitat és compartint experiències.

En resum és un projecte que s’està portant a terme al Cicle Superior de l’escola amb una metodologia globalitzada i innovadora per desenvolupar les competències lingüístiques i la intel·ligència emocional de l’alumnat. Està avalat pel Departament d’Ensenyament, seguint les directrius del Museu d’Art Contemporani de Barcelona.

MACBA

L'adreça electrònica no es publicarà