La Montse, mestra de música, ens ha escrit unes paraules

La Montse, la nostra mestra de música, canvia d’escola i ens ha volgut enviar aquestes paraules de comiat:

MOLTES GRÀCIES MONTSE, SEMPRE SERÀS PART DEL TORRE BARONA!!

Hola nenes i nens!!

Us escric aquest línies per dir-vos que el curs vinent ja no seré amb vosaltres perquè marxo a una altra escola.

Així que tindreu una altra mestra de música que de ben segur us farà gaudir de la música i en continuareu aprenent molta més!

Aquests anys a l’escola hem après i hem viscut plegats moltes experiències musicals boniques i emocionalment intenses! De les quals m’emporto molt bons i bells records…

He estat molt contenta de ser la vostra mestra de música!! Us tindré presents ara i sempre!! Dir-vos que aquests últims mesos que no he pogut ser a l’escola us he trobat a faltar.

Espero que continueu tenint sempre les mateixes ganes d’aprendre molta música i continueu vivint experiències amb ella com ho hem fet plegats!! Si pot ser, tant a dins com fora de l’escola!!

Heu estat per a mi uns i unes alumnes fantàstics i fantàstiques!!

De ben segur que us trobaré molt a faltar, ja que guardaré un trosset del meu cor per a totes i tots vosaltres!

Gaudiu d’aquest estiu i sigueu molt feliços!!

Una abraçada ben musical,

Montse