Novetats preinscripció: publicació de la llista de sol·licituds resoltes les reclamacions a 09/06/2020 i número de desempat

LLISTAT DE SOL·LICITUDS

Ja podeu consultar la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb el barem resoltes les reclamacions a 09/06/2020:

Informe barem resoltes les reclamacions

NÚMERO DE DESEMPAT (SORTEIG 09/06/2020)

33.387

AQUEST ÉS EL NÚMERO A PARTIR DEL QUAL S’ORDENARAN LES SOL·LICITUDS EN CAS D’EMPAT

Escola a casa

Els nens i les nenes de P5, igual com la resta dels nostres companys/es de l’escola, estem estudiant online des de casa.

Això és una nova experiència per a nosaltres i les nostres famílies, que ens estan ajudant moltíssim amb les activitats que setmanalment ens envien des de l’escola. Aquestes activitats són molt variades i, sobretot, molt divertides. I a més a més, aprenem un munt de coses amb els materials de casa.

Durant aquests dies hem fet: pasta e sal, pintar amb xocolata, escriure un diari, contar amb diferents materials, hem fet un mòbil d’ocells, una titella, experiments, pintar ous, activitats d’anglès, de música, de psicomotricitat… i jugar i aprendre amb l’ordinador.

Us hem penjat un parell de vídeos que serveixen d’exemple de les moltes activitats que hem fet aquests dies amb molts tipus de materials. Al primer vídeo hem fet un Sudoku amb taps d’ampolles i al segon hem fet un quadre amb pinta ungles. (Per veure els vídeos heu d’entrar amb la contrasenya de l’escola a “fotos”)

Us volem agrair tot el vostre esforç per ajudar-nos a aprendre!