Sortida de CICLE MITJÀ: HUMAN BODIES

El passat dilluns dia 21 d’octubre els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a Barcelona. Vam anar a veure una exposició molt interessant, anomenada Human bodies, situada al centre comercial Les Arenes, a la Plaça Espanya.

El motiu pel que vam triar aquesta sortida és que, aquest primer trimestre, estem treballant el cos humà a medi. Estem aprenent les parts del cos, tant les que es veuen per fora, com les que no es veuen. I també com funcionen els nostres òrgans.

Aquesta exposició és especial perquè tots els cossos i parts de cossos que es poden veure, eren cossos humans reals, provinents de gent que, al morir, van donar el cos a la ciència, per a que fos destinat a la investigació. Aquests cossos van ser preservats amb una tècnica anomenada “plastinació”, i que aconsegueix un efecte de realitat molt intens, però, a la vegada, gens ofensiu.

A més, les explicacions donades a través dels àudios que cada nen/a escoltava amb uns cascos, eren explicacions molt entenedores.

El resultat d’aquesta sortida és molt positiu, ja que els alumnes van estar atents en tot moment, i van gaudir molt de l’experiència.

Després, també van poder gaudir de les vistes que ofereix el terrat de l’edifici de Les Arenes, i vam estar localitzant edificis coneguts de la ciutat.

Va ser un dia molt ben aprofitat i gaudit!

Cliqueu sobre la foto per veure’n més…. 😉