Pla de reobertura Escola Subirats juny 2020

Benvolgudes i benvolguts,

El curs escolar acabarà el 19 de juny i no tornarà a reprendre’s de forma tradicional, donat que les condicions actuals no fan possible acollir tots els alumnes en classes presencials.

Segons el Pla d’obertura dels centres educatius, aquesta es farà en tots els casos en la Fase 2 de la desescalada i no implicarà en cap cas la suspensió de la docència telemàtica, ja que  trencaria la dinàmica de l’alumnat i la programació que ja estan duent a terme els centres educatius.

Cada centre s’ha d’adequar a l’arribada de la Fase 2 a cada territori: els que ho puguin fer a finals de maig, hauran de preparar l’obertura per a l’1 de juny.

Es descarta, en qualsevol cas, l’obertura del servei de menjador abans del proper curs i només en casos específics i necessaris es permetrà el transport escolar.

Us facilitem l’enllaç al Pla de reobertura de l’escola Subirats per si el voleu consultar. I també l’enllaç a la infografia que ja vam compartir amb vosaltres fa uns dies.

Per a qualsevol dubte o consulta: a8029143@xtec.cat

Salutacions cordials