EDUCACIÓ INFANTIL: ELS PRIMERS DIES A L’ESCOLA.

Ja fa un parell de setmanes que anem a l’escola. Durant aquests dies ens hem anat coneixent tots plegats. Enguany hi ha força cares noves: les nenes i els nens de P3, dos alumnes de P5 i algunes mestres noves.

Hem estat descobrint els nous espais, materials nous i també hem començat a fer psicomotricitat i música.

Poc a poc començarem amb els tallers i els racons. Poc a poc, que tenim tot un curs per endavant. Ja estem a punt per començar l’aventura que tot just acabem de començar.

Us enllacem unes fotografies perquè pogueu fer-vos una idea del que fem a la classe.