Viatge a Mendefera

Fa uns dies, el Carles, va venir a l’escola per explicar-nos com havia anat el viatge que va fer a Mendefera. Com ja sabeu, aquest any, ens hem agermanat amb una escola d’allà, que també es diu Sant Jordi, i hem aprofitat un matí perquè el Carles ens pogués explicar què havia vist, com estaven els nens i nenes i, a més, que ens expliqués si els havia agradat o no els àlbums i el vídeo que els hi vam preparar.

Va ser un matí molt intens ja que vam poder conèixer una mica millor aquests amics, vam poder veure com viuen, què fan els nens i les nenes i, fins i tot, vam poder tastar algun aliment.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *