Subirats Tasta’l 2019

El diumenge dia 24 de novembre l’escola Sant Jordi de Sant Pau d’Ordal, va posar una parada al Subirats tasta’l. Van participar els alumnes de Cicle Superior i els de Cicle Mitjà. Ens vam dividir en grups, un grup muntava la parada de 10:30 a 11:30, un altre grup venia de les 11:00 a 12:00, l’altre grup de 12:00 a 13:00, el penúltim grup de 13:00 a 14:00 i l’últim grup desmuntava la parada de 14:00 a 15:00.

Veníem most de Macabeu, most de Xarel·lo, most de Xarel·lo Vermell, most de Garnatxa negra, most de Garnatxa blanca, most de Sumoll blanc i most de Parellada. També veníem Pomada de vi que va molt bé per les puntxes i les estelles.

Els diners que vam recaptar en total van ser: 118,51€

Moltes gràcies a tots/es el que vau passar per la parada.