SANT JORDI 2020

Un Sant Jordi diferent. Una festa tan nostra, tan arrelada a la cultura popular i de l’escola. Volem celebrar-la també desde la distància i vèncer els obstacles per  reivindicar la força de la literatura. La literatura que ens ofereix la imaginació per viatjar lluny i conèixer personatges especials i diversos, escenaris plens de boscos, mars i estrelles.
Que ens salva de l’angoixa i ens dóna el coratge necessari per fer-nos adonar que potser no tot el que teníem abans era el més important, el més bonic o imprescindible.
Que ens fa descobrir les coses més valuoses de la vida: l’amor, la bellesa del món, l’amistat, la llibertat, la humilitat que ens fa iguals i diferents, però sempre especials.
Per a totes i tots vosaltres el nostre regal de sant Jordi; aquest  conte fet amb amor,  fruit del treball en equip dels mestres de l’escola i de les ganes de vèncer l’enyor que sentim de tots i totes vosaltres.

Feliç diada de Sant Jordi!

1. Valèria, Arlet i Eli.

Ens ha agradat molt, és molt bonic, sembla màgic com amb poquet es pot transmetre tant.
    L’essència de la bellesa acostuma a estar en els petits detalls.
    Moltes gràcies.