JORNADES DE TEATRE 2018

Un curs més, encetem les Jornades de Teatre de l’escola que s’inicien avui dimarts 24 i continuaran dimecres 25 i dijous 26 d’abril. El centre ja fa més de 30 anys que fa aquesta activitat, fet que dóna identitat a la nostra escola.

Tots els/les alumnes i mestres hem estat preparant unes boniques i divertides obres de teatre. Des de P3 fins a 6è curs hem estat treballant de valent, amb esforç i entusiasme, i tenim moltes ganes de mostrar-vos-les.

Al matí, les obres es representaran per als alumnes i, a la tarda, per a les famílies.

Esperem la vostra assistència; segur que gaudireu molt veient els/les vostres fills/es a l’escenari.

Podeu veure més informació al bloc de teatre: http://simeoteatre.blogspot.com.es/

OBRES REPRESENTADES DIMARTS 24 D’ABRIL:

• P4: “El lleó i el ratolí”
  • 1r curs: “Un passeig pels somnis”
  • 4t curs: “The treasure island”

OBRES REPRESENTADES DIMECRES 25 D’ABRIL:

• P3: “El Tabalet”
  • 2n curs: “Don Quijote de la Mancha”
  • 5è curs: “T’he enxampat, Caputxeta”

OBRES REPRESENTADES DIJOUS 26 D’ABRIL:

• P5: “La flautista d’Hamelín”
  • 3r curs: “2718: una odissea interplanetària”