“NADAL EN FAMÍLIA” del dia 16… i la CANTADA a la Llar Municipal d’Infants de SPSP del dia 20…!

El Nadal és temps de proximitat, de família i d’amics, de compartir vivències i il·lusions. Aquests valors, més enllà de treballar-los tot l’any, hi ha moments en què, inevitablement, es fan més visibles socialment.
És per això que, dintre de la Programació General Anual de l’escola, el matí de dissabte, 16 de desembre, d’11h a 12:30h, se celebrà a les PISTES de l’ESCOLA, l’activitat pedagògica complementària,NADAL EN FAMÍLIA per tal de celebrar junts el Nadal i compartir amb vosaltres, les famílies, i amb tota la comunitat educativa del nostre centre, el resultat i la il·lusió d’una part de tot el treball dut a terme pel nostre alumnat durant aquest primer trimestre de l’Escola Sant Pere i Sant Pau de Tarragona.

Si vau ser-hi, aquí teniu el record…, i si no…, per si us ho vàreu haver de perdre, ara ho podreu veure… 😉

“Amb la llum del fanalet”

“Desitjos de nadal” (MÚSICA: “Un món ideal” BSOM Aladín)

“L’arbre de Nadal musical” (MÚSICA: “Do, re, mi” BSOM Somriures i llàgrimes)

“Oh, tió, el gran tió” (Dàmaris Gelabert)

“The final countdown” (Europe)

“The final countdown” (Europe) -des d’una altra perspectiva-.

“La invasió del Nadal” (MÚSICA: “I want to break free” QUEEN)

“Les joguines molt cansades” (popular)

“La màgia es farà realitat” (MÚSICA: “Should I stay or should I go” THE CLASH)

“Aquí és Nadal i estic content” (La Pegatina)

“A 25 de desembre” (nadala popular) amb participació del públic…

I si voleu, de pas…, podeu veure l’actuació dels nostres nois i noies a la Llar d’Infants Municipal Sant Pere i Sant Pau, el proppassat 20 de desembre.

Com cada any des de fa uns cursos, els alumnes de 6è de les dues escoles públiques ens vam trobar amb els alumnes de 1r d’ESO per fer la Cantada de Nadales de la XEP que, enguany, hem ofert a la Llar d’Infants Municipal Sant Pere i Sant Pau.

Què complicat es fa quan decidim que “A Betlem me’n vull anar”… Sort del treball en equip!  😆

Desitgem que xaleu molt… i aprofitem per desitjar-vos un molt bon Nadal!!!