Llegeixe’m un conte: En Pere i en Pau, els esquirols del xipreret

CONTE “En Pere i en Pau, els esquirols del xipreret” núm. 4 de la col·lecció “Pol Aventurer”, editorial Aurifany.

“Llegeixe’m un conte” Prog. núm 88, 4a temporada, dimecres 14 d’oct’15 by Tània Llauradó on Mixcloud

El proppassat dimecres, 14 d’octubre vàrem iniciar la quarta temporada del “Llegeixe’m un conte” amb la presentació, , en aquest programa núm 88, del conte de l’escola “En Pere i en Pau, els esquirols del xipreret”, dintre de la col·lecció “Pol Aventurer” de l’escriptor barceloní, Josep Maria de Arquer, i la il·lustradora valenciana, Marián Seguí, amb traducció de Tània Llauradó.

“Llegeixe’m un conte” és un programa de Joana Margalef i l’Escola Sant Pere i Sant Pau, amb Tània Llauradó.
Pensat per a nens i nenes de totes les edats, aquest programa radiofònic d’animació lectora s’emet els dimecres a tres quarts de sis del vespre amb contes, música i participació.
Ràdio Sant Pere i Sant Pau, 101.0FM

MÚSICA d’aquest programa núm. 88:
“I’m An Albatraoz” d’AronChupa
“Light” de Hanz Zimmer