Dia Europeu de la Conscienciació sobre l’aturada cardíaca.

Avui se celebra el Dia europeu Millorant la conscienciació sobre l’aturada cardíaca (http://www.restaheart.eu). Aquesta iniciativa, que es duu a terme tots els anys el 16 d’octubre, pretén  ensenyar a la població com ajudar a reiniciar el cor d’algú que ha patit una aturada cardíaca. i té com a objectiu augmentar el nombre de persones que sobreviuen a les aturades cardíaques extrahospitalàries.

Des de la XEP (Xarxa Educativa Pública del Barri), per segon any consecutiu hem organitzat una activitat conjunta entre els alumnes de 6è de les escoles (ESC Marcelí Domingo i ESC Sant Pere i Sant Pau i els alumnes de 4t ESO de l’insitut Sant Pere i Sant Pau per conscienciar als nostres alumnes de la importància i necessitat de conèixer les tècniques de Suport Vital Bàsic.

Podreu veure la notícia a partir del minut 11:04 al noticiari de TAC12.