ESMORZAR SALUDABLE -6è-

L’alumnat de sisè, com a subcomitè d’Escola Verda, va detectar que havia augmentat el consum d’aliments pocs saludables i que en alguns cursos, l’esmorzar no era del tot sa i equilibrat. Per aquest motiu, van iniciar un projecte per tal de conscienciar a tota la comunitat educativa.

Van preparar un programa de ràdio per informar de la importància d’esmorzar de forma variada i equilibrada. També van donar a conèixer quins aliments són més beneficiosos per la nostra salut. El treball sobre els diferents tipus d’aliments i en quin grau són o no saludables ha sigut molt complert, però aquest, s’ha resumit en una piràmide alimentaria, un semàfor i una graella de valoració, que han explicat a les diferents classes de l’escola.

Aquí us deixem algunes fotografies, per veure-les cliqueu a la imatge.