Comiat Escola Sant Martí

Benvolgudes famílies,
Tal i com us vam informar, el darrer projecte interdisciplinar ha estat el comiat de la nostra escola.
Per comunitats i nivell hem estat una setmana fent activitats que tenien a veure amb la història de la nostra escola i de la pròpia dins d’ella.… Llegeix més»

P3 – 3r trimestre 2021-22

Aquest 3er trimestre hem gaudit molt jugant als espais de Mini mons i Barri enjogassat. Hem comprat a la botiga i després hem cuinat a la cuineta, ens hem posat ben guapos i guapes a la perruqueria i també hem anat al metge a que… Llegeix més»

PROJECTE “QUAN JO SIGUI GRAN…”

Hola families,
En el projecte “Quan jo sigui gran…” hem gaudit de les visites que heu pogut fer algunes famílies per explicar-nos el vostre ofici.
Us hem fet un recull de fotografies. Esperem que les gaudiu com nosaltres hem fet d’aquests moments.

Policia local. P5

Hola families,
Al llarg d’aquest trimestre hem tingut dues sessions amb l ‘Efrén, policia local de Torrelles.
En una ens va explicar quina feina fa un policia,  vam cantar i ballar una cançó i ens va deixar pujar al seu cotxe i a la seva moto.
A l’altra… Llegeix més»

Educació Vial Comunitat de mitjans 21-22

Hola famílies,
Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r, hem gaudit d’una nova sessió d’educació vial, aquest cop, amb una part pràctica en un circuit tancat.
Ha estat una experiència molt instructiva i divertida.
Aquí us deixem algunes imatges.

Totoro. El musical. 3r Curs 21-22

Ja s’ha publicat el vídeo de la cantada “Totoro, el musical” que els nens i nenes de tercer van fer al teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat.

Aquí teniu l’enllaç.

1r AL PETIT LICEU. Curs 21-22

Els nens i les nenes de 1r van tenir l’oportunitat de gaudir d’un espectacle musical amb titelles: “Trencanous Jazz”. Una revisió del clàssic de Tchaikovsky representada amb titelles on la música es fusiona amb l’art i la delicadesa de les titelles.
Aquí teniu algunes imatges.

Trobada àvies i avis 4t 2022

Hola, famílies!
L’alumnat de 4t va tancar dimarts el projecte que es va encetar el curs passat juntament amb el casal de la Gent Gran.
Han estat dos cursos de compartir vivències a través de les cartes que s’han anat enviant, també moments d’intercanvi en les diferents… Llegeix més»