Obert el període de preinscripció per al curs 2016-2017

hola_escola_preinscripcioFins al proper 7 d’abril és obert el termini de preinscripció per al curs 2016-2017.

L’alumnat que durant l’any 2016 compleixi els tres anys es pot matriculat al primer curs de segon cicle d’educació infantil (P-3). També s’ha de matriculat l’alumnat que compleixen els sis anys d’edat al primer curs d’educació primària.

Abans de fer la matrícula cal formalitzar la preinscripció. El termini per presentar el formulari de sol·licitud de preinscripció i la documentació és del 30 de març fins al 7 d’abril. S’ha de presentar a la secretaria de l’escola.

Documentació que cal aportar:

• Formulari de sol·licitud
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol.licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena, si se’n disposa.

NOTA:

La matrícula es realitzarà del 13 al 17 de juny de 2016.