APADRINATGE LECTOR.

Hem gaudit de la nostra primera sessió d’apadrinatge lector, ha estat genial compartir una estona amb els companys i companyes de sisè!

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per l’alumnat de sisè que fan de padrins i padrines de lectura i l’alumnat de segon de primària que fan de fillols i filloles. El fet de ser padrí o padrina de lectura representa una gran responsabilitat ja que han d’encomanar el gust per la lectura a l’alumnmat que just comença a llegir. Us deixem algunes imatges ben especials.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *