Informació i resolució dels pendents d’atorgament o denegació d’ajuts individuals de menjador pel curs 2021-2022 (termini ordinari) 27/09/2021

Termini d’exposició: 2 mesos

La Junta de Govern, en sessió de 23 de setembre de 2021, va aprovar l’atorgament d’ajuts individuals de menjador pel curs 2021-22, rebudes durant el període ordinari (exp. G5054-000034/2021), per a la utilització del servei escolar de menjador a l’alumnat escolaritzat en els nivells d’ensenyament obligatori i en el segon cicle d’educació infantil de la comarca de l’Alt Penedès, als quals no correspon la gratuïtat del servei, amb valoració de les condicions econòmiques, familiars i socials de les persones sol·licitants, i en funció de la disponibilitat econòmica del Consell Comarcal que disposi per cada curs escolar.
Acord

Contra la resolució d’atorgament o denegació de l’ajut (reclamació):

L’acte de resolució de la subvenció esgota la via administrativa, d’acord amb el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i contra ell podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició en el termini d’un mes a comptar del següent al de la seva publicació en tauler d’anuncis de la seu electrònica del Consell Comarcal, o bé directament recurs contenciós- administratiu davant dels Jutjats contenciosos administratius de la província de Barcelona, dins del termini màxim de dos mesos.

El termini màxim per a la presentació del recurs de reposició (reclamació) és del 28 d’octubre de 2021. Es formalitzarà d’acord amb el model establert i anirà acompanyat de la documentació que el justifiqui.

Podreu trobar el model a l’enllaç següent: