ENTREGA DE DIPLOMES ATRAPALLIBRES I “GUANYA UN ESTIU LECTOR”

Durant aquest curs els alumnes de C.M i C.S han participat  al  17è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres», amb el propòsit d’estimular en els infants la lectura d’imaginació. L’objectiu del Premi de Literatura «Atrapallibres» és aconseguir que el major nombre possible d’infants llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre, llibreria o biblioteca; els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, anomenin el que consideren millor.

També la Fundació Bofill i el Programa LECXIT (Lectura per a l’èxit educatiu) del Departament, ens han donat el Kit de:  “Guanya un estiu lector“. S’acosta l’estiu, un període llarg de vacances, que pot suposar per a molts infants una aturada en el procés de lectura fins a la tornada al setembre.

Sempre hem transmès als infants la importància de la presència de la lectura com un hàbit bàsic perquè puguin enriquir educativament l’estiu. Llegir durant el període estival permet que els infants tinguin majors garanties d’èxit en el seu procés educatiu. És per aquest motiu que hem volgut participar en aquest programa, aconseguint per a cada alumne/a de Cicle Mitjà i Superior, un Kit per seguir gaudint durant aquest període estival de la lectura.

En aquest kit hi trobareu:

-Guia d’orientacions per a mares i pares, per tal que els pogueu acompanyar abans, durant i després de la lectura amb 12 propostes per promoure la lectura dels fills i filles.

-Infografia amb els 4 consells bàsics per promoure la lectura dels vostres infants.

-Carnet de viatge lector amb 5 propostes d’aventures per tal que els infants gaudeixin aquest estiu al voltant de la lectura. Acompanyeu-los en aquest viatge fent que la lectura sigui una experiència emotiva i emocionant.

-Llibret amb el recull de contes per un estiu lector que inclou relats escrits per nens i nenes que han participat en el concurs de contes breus.

Esperem que aquest estiu gaudiu molt de la lectura amb els vostres fills i filles!

• Atentament