Ens vols conèixer una mica més?

Si esteu interessats en conèixer el projecte, o voleu més informació

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 938787128 o al correu  a8020073@xtec.cat

Ja tenim el lema de l’escola: “3, 2, 1 … Acció!”

A través de diferents propostes d’art en moviment hem construït un mural, però va ser una sorpresa aixecar la cinta i veure que hi havia el lema de l’escola sota les pintures que havíem fet. Aquí teniu els vídeos de la construcció dels murals i l’aixecada de la cinta, esperem que us agradin. 3, 2, 1 … Acció!

3,2,1… ACCIÓ!

Esteu preparats i preparades per iniciar un nou curs❓ Heu agafat forces aquest estiu ☀️❓ Voleu saber el lema d’aquest any❔

“3, 2, 1 … acció” 🏃🏼‍♀️🎭🎬♻️🍳

Comencem ‼️

#curs2122 #projectedescolaÇ

Xerrades 50è aniversari

XERRADA FAMÍLIES
Dia 2 de juny. 19h. Sala d’actes Lluís de Peguera.
Xerrada a càrrec de Màrius Serra.
Títol: “Els meus fills no llegeixen. És greu doctor?”
Durada aproximada 1h.

Per assistir cal reserva de plaça a: a8020073@xtec.cat (Escola Sant Ignasi).

Es podrà veure en directe a: https://youtu.be/q8deTsKYLtc

XERRADA DOCENTS
Dia 3 de juny. 19h. Sala d’actes Lluís de Peguera.

Xerrada a càrrec de David Bueno.
Títol: “Aprendre de la incertesa: com ho gestiona el cervell?”.
Durada aproximada 1h.

Per assistir cal reserva de plaça a: a8020073@xtec.cat (Escola Sant Ignasi).

Es podrà veure en directe a: https://youtu.be/ekpmbMFK6ok

Quin serà el clima d’aquí 100 anys?

“Alguna vegada us heu preguntat quin serà el clima del futur? Doncs les matemàtiques ens han ajudat a resoldre aquest repte. Amb aquest vídeo hem fet una aproximació de quin clima farà d’aquí 100 anys. Farà més calor o més fred?”

Aquest és un dels producte finals que ha sortit de la nostra pregunta repte, un vídeo que presentem al concurs matemàtic VIDEOMAT, on has de respondre una qüestió utilitzant diferents eines matemàtiques. Nosaltres hem fet ús de l’estadística (taules de recollida de dades, gràfiques, la mitjana, etc.) i hem resol el problema a través de dades antigues que vam aconseguir gràcies al parc de la Culla (Manresa).

No ha estat fàcil però després de repetir i polir algunes cosetes, aquí podeu veure el nostre producte final.

Com fan els ous les gallines?

A partir del lema de l’escola “Cuidem-nos” els nens i nenes de 2n A hem decidit que ens agrada molt cuidar els animals. Per això aquest curs tenim cura del galliner i de les gallines de l’hort de l’escola, la Tuti i l’Antonieta. A partir d’aquí ha sorgit la nostra pregunta repte: “Com fan els ous les gallines?”

Vivim el carnestoltes!

Com cada curs, a l’escola vivim el carnestoltes a flor de pell. Aquest cop, tot i les restriccions sanitàries no ens l’hem volgut perdre i l’hem celebrat de la millor manera que hem sabut.
Com ja és habitual, de dilluns a dijous el Rei Carnestoltes ens… Llegeix més»

PER QUÈ CAUEN LES DENTS?

Hola famílies! Som l’Aula de P5A i ens diem super amics i super amigues. A l’inici de curs vam tenir molta curiositat per les dents i ens vàrem plantejar la pregunta: PER QUÈ CAUEN LES DENTS?

Seguim treballant per aprendre més sobre aquest tema, tot i això tenim moltes ganes de compartir amb vosaltres tot el que estem aprenent. Aquí us deixem una documentació en la qual podreu veure-ho, esperem que us agradi.

Fins aviat!

PER QUÈ L’AIGUA DEL MAR ÉS SALADA?

Els nens i nenes de 4tA hem estat investigant per trobar la resposta a la pregunta del projecte.
A continuació ens hem encuriosit per saber els motius de la contaminació de l’aigua dels rius i mars.
I ara ja estem gairebé al final!
Esperem que us agradi el nostre treball!

SEMPRE ENS HEM CUIDAT IGUAL?

Aquest any els nens i les nenes de la classe de 6è C a partir del lema d’escola, Cuidem-nos, ens hem plantejat la pregunta repte SEMPRE ENS HEM CUIDAT IGUAL?, a,b la intenció d’anar investigant com ha anat evolucionat la medicina al llarg dels períodes de la història.

Al mateix temps anem assolint coneixements relatius  a les diferents etapes de la història de la humanitat.