Les matemàtiques i la vida

Al llarg d’aquest curs 2017-2018, a  l’escola  estem realitzant un projecte comú relacionat amb el món de la matemàtica. Ens adonem que estem envoltats de números, símbols, geometria, programació…
La matemàtica és un art i una ciència d’estudi però sobretot és un llenguatge natural humà que fa servir un vocabulari precís.
“Hem d’ajudar els alumnes a viure un tipus d’aprenentatge que vinculi la seva necessitat d’entendre i de situar-se en el món amb els processos que els ajudin a formar-se com a persones … Aprenem, ensenyem i coneixem amb l’acció del nostre cos sencer i amb les accions del altres; amb els coneixements, amb els desigs, amb els sentiments propis i comuns; amb els textos que usem per comunicar-nos quan parlem sobre el món i amb la nostra manera de vincular-nos-hi”.  Són reflexions del grup de treball de l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona,  La cultura matemàtica de les persones.
Us recomanem visitar el museu de les matemàtiques, trobareu informació clicant el següent enllaç:  http://www.cornella.cat/ca/version_imprimible.asp?f=Museumatematiques.asp&tema=&bus=&pag=