DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP)

El 30 de gener és l’aniversari de la mort de Ghandi que va ser un polític de l’Índia que volia millorar la situació del seu país i va inventar mètodes pacífics per aconseguir-ho. S’ha triat aquest dia per celebrar internacionalment el DENIP. Els nens i nenes del Sant Esteve volem un món millor amb més solidaritat i tolerància. També hem recordat els nens i nenes que viuen en situació de perill o pobresa.

dscn6807_opt

Les nostres mans es transformen en coloms de pau. Descobrim el símbol de la pau i ens agrada tant que en fem collarets. Fem la cortina dels amics ens diem les nostres qualitats. Pensem en una pluja de paraules de pau i que el vent porti bons aires a tothom. Ens dibuixem i veiem que som diferents per fora però iguals per dins. Ens dediquem paraules boniques i estem contents de sentir-les. En un mòbil expliquem els nostres somnis, per nosaltres, per les nostres famílies, per l’escola i pel món. Representem petites escenes i busquem bones maneres de resoldre els nostres conflictes. Fem mòbils de coloms que volen portant missatges de pau més enllà de les fronteres. Fem flors de paper perquè volem un món millor per totes les persones. Cantem la cançó del Noé Rivas “Som tots els nens del món” perquè volem que s’escolti la nostra veu: VOLEM PAU I FELICITAT, UNA FAMÍLIA I PODER SOMIAR.

La voleu cantar amb nosaltres? Us convidem