CELEBREM EL DIA DE LA DANSA

Aquí us deixem l’obra d’art que entre tots vosaltres heu construït. Us convidem a seure mentre esmorzeu, feu un petit aperitiu o bereneu i gaudiu de tot l’alumnat que ha volgut participar de la proposta que les mestres de música vam fer per celebrar el dia de la Dansa. Les imatges ens confirmen que el ball ens ajuda a expressar-nos, que ballant lliurement ens mostrem tal com som, amb la dansa gaudim, expressem, treballem el cos, compartim, ens sentim lliures, comuniquem…desitgem que us agradi tant com a nosaltres ens ha agradat compartir la dansa amb tot l’alumnat, dels més grans als més petitons, la dansa no té edat!! BALLEU, DANSEU, GAUDIU, VIVIU!!

Enllaç:https://www.youtube.com/watch?v=W5HWrGRzf7s