CAMPIONS DE CATALUNYA DE “JUGANT A L’ATLETISME”

El passat 24 de març els alumnes de 6è es van proclamar campions de Catalunya de jugant a l’atletisme. En primer lloc als nois els van anunciar per megafonia com a 2ns classificats, però una rectificació per una equivocació en el recompte d’una prova, els ha catapultat a la primera posició. És la primera vegada que l’escola aconsegueix aquest títol.

La jornada va ser un èxit total. Els nens i les nenes del Sant Esteve van poder gaudir d’una tarda fent educació física amb els seus companys/es, van fer una pinya com a grup espectacular, es van animar els uns als altres constantment, van tenir la millor afició del pavelló i, a més a més, van aconseguir la victòria sense buscar-ho ni espera-ho. Un èxit que pertany a tot el grup de 6è, des dels que van quedar vuitens fins qui van guanyar.

Ara ens espera la final d’Espanya a Getafe, on anirem a gaudir  una altra experiència que de ben segur guardaran en la memòria per tota la vida.